When I'm rich...

Fyfan va jobbet sliter ut mig, känner mig dödstrött efter en vanlig dag på jobbet..varför vet jag inte men visst sliter man ut sig själv med att anstränga sig en del i samtalen och ringa rätt så mycket men jag tror att jag måste bara bli van först igen med mina sovtimmar som är på knappa 5-6 timmar och det är fan inte bra!
Man är väl ändå nöjd med mitt slit och snart så kommer jag börja på riktigt som alla dom andra gör där, nu är det ju mer träning för att jag ska komma in i det hela och snart så kan jag grunden utan till =)

Fan va kul det kommer bli när jag kan typ alla invändningar utan till och leker igenom alla samtal, säljer en massa, tjänar en massa och bara njuter av livet..något jag ser fram emot!!
Sen så schteeeker jag när jag åker utomlands och gaaaaaaah va skönt, kan se mig framför mig..jag och Lin sitter på solstolen med en dyr drink på ett 5-stjärnigt hotell i den 40gradiga solen ;D

saaaaaknaaar...


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0