Arbetslös...eller?!

Jahapp då var det måndag och en ny början på en ny vecka man vad gör man nu då, jo man är arbetslös eller aa nu tar jag lite i här men jag har ju fortfarande mitt jobb kvar men jag vill verkligen börja på min brorsas jobb som är faktiskt Plan B för där är det oxå ren provision men ändå lite lättare och något som passar mig mer. Min brorsa tjänar ca 1500-2000kr/dag där och tänk hur mycket det blir i månaden, jag skulle lätt komma upp i den nivån och tillomed högre bara om jag får börja och komma in i det hela så loooovar jag att bli den bästa säljaren där =)
Saken är att dom vet inte om dom kan ta in fler för dom är ju inte så många där och dom söker inte efter nya säljare precis. Ska fan tjata på min brorsa och om det behövs så åker jag dit och säljer in mig själv, lätt att jag offrar mig för att få ett s.k. drömjobb där man kan tjäna en massa och då är jag säkrare på min sak än vad jag trodde om mötesbokningen eftersom nu har jag min brorsa som jobbar där och kan berätta om hur allt fungerar och hur mycket jag skulle trivas. 



Jag har ingen lön nu och jag bara haaatar att chilla hemma och inte göra någon nytta alls känns det som. Om det inte funkar men brorsans jobb så hittade jag ett annat på viasat där dom söker nya och det kanske kan vara något för mig, där kan man tjäna massa pengar har jag hört men får se om det skulle passa =)
Imorn så ska jag till pappas jobb iaf och spela innebandy på morgonen kl. 8.00 tiiiidigt men kul som faaaan ;D
Sen så kanske jag ska simma lite, extra träning är ju alltid bra och det var ett tag sen jag simmade.

Snart så blir det träning igen med Spiders men ingen träning på onsdag för då är det juniorallsvenskan och jag är för gammal så jag slipper för det är ju ändå en bortamatch långt bort så nej tack!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0