Do what you have to do

HEEELVEETTE VAD DET SKA SLITAS PÅ TRÄNINGARNA!! Nej nu överdriver jag lite men fan va Coach Asp alltså min innebandytränare asså han körde riktigt hårt med oss när det var typ 10 min kvar av träningen..snacka om att jag var nära på att spy efter. Ni som har sett typ Remember the Titans borde iaf fatta en sån intensiv träning det blev mot slutet i dom korta 10 minuterna. Hur mycket man ansträngde sig och mjölksyran var preciiiis där. Men aaa man ska inte klaga, jag är rätt så hype nu av någon anledning men ska iaf sova nu snart. ska bara ta en snabbdusch och sen hoppa i säng. Köpte en ny tröja idag på JC men ska visa den imorn då jag ska göra en klassiker ''dagens outfit'' ;D YEEEY!

nu är jag plötsligt sugen på en subway-macka =) pratar ju lite med emma och hon har rätt så nyligen börjat på subway, funderar på att dra dit nångång och ta en mack fast fuska lite med priset så blir säkert mackan godare bara för att den är billigare ;D

Nej nu blundade jag i 10 minuter pass för det här..GOD NATT!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0