Hur får man fina käklinjer?!

Detta skrev en besökare till mig:

Postat av: siamak

''tjena mannen, ville bara ge dig en komplimang för din fina käklinje. jag följer din blogg och precis som mig så gillar du träning mkt. min fråga är...hur får man en sån käklinje som du har,,typ markerat som du har...går det att få det genom träning..vore tacksam om du gjorde ett inlägg om det :) vore skitsjysst''

2009-09-29 @ 16:22:50


Japp då var det dags här igen att visa framfötterna eller kanske käkmusklerna?! Fick en kommentar nyligen där jag fick en riktig komplimang angående mina käklinjer att dom ser bra ut och det är fan väldigt ovanligt att få en sån typ av komplimang men jag tackar ändå..en komplimang är en komplimang ffs! ;D

Jaadu Siamak jag vet inte riktigt hur jag ska börja med det här inlägget som ska handla om hur man gör eller rättare sagt hur jag fick mina käklinjer och det mesta handlar inte så mycket om att träna upp dom på ett sätt tror jag. Det har nog med hur tjock benstomme man har, för många har ju olika kroppsformer och olika uppbyggnader under sin process inom träning och det är ju såklart logiskt.

Jag är född men tjock benstomme och därför har jag även lättare att få starkare muskler eftersom jag utöver också mycket träning och har gjort det sen jag var 6 år då jag började med innebandyn. Stora lår muskler har jag och det vet nog dom flesta som känner mig men fina käklinjer har jag inte alltid haft precis utan dom visade sig mycket mer under min deffnings-period så förklaringen till hur jag fick så fina linjer handlar nog om fettmassa oxå, de flesta har säkert fina former och så men det gäller ju såklart att framhäva dom genom såklart träning som vanligt och att minska i fettmassa så linjerna syns mer.

Det här faktan tar jag utifrån logiskt tänkande och om man ska jämföra lite på andra muskulaturer på kroppen så it makes sense anyway =)


Kolla in den här tråden, det är en snubbe som frågar typ samma fråga kan man säga men det roligaste är att alla driver med honom med roliga kommentarer och där kan ni ju få lite mer tips fastän dom är väldigt ironiska ;D
HÄR!

//M


Kommentarer
Postat av: saffa

desto lägre fettprocent desto tydligare käklinjer.

2009-09-30 @ 00:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0