Dubbel jobbintervju!



Har ju vart på intervju både igår och i förrigår, i måndags så var hos där min brorsa jobbar och det är där jag helst vill jobba, jag gjorde ett väldigt bra intryck på chefen och jag känner mig rätt så säker på att jag kommer börja jobba där åtminstone nu på måndag. Det blir jävligt najs för jag känner några som jobbar där, vi är ett litet team som kommer att köra hårt och tävla massa stora tävlingar samt tjäna massa pengar. Tror jag kommer att trivas där riktigt bra ;D

Andra intervjun var inte direkt planerad utan när jag var påväg hem från min intervju i måndags så ringde mamma mig och sa att det var en som ville prata med mig, han hette alexander och var kund hos mamma just då och han var även en chef inom ett telemarketingföretag som låg i hammarby sjöstad. Han ville att jag skulle komma på intervju dagen efter och det lät lite desperat och då förstog jag att det var säkert ett jobb där dom vill bara ha nya anställda hela tiden, svårt projekt mycket provision men ändå största skiten. Det var lite så faktiskt, jag var bara mest nyfiken på vad man skulle göra och hur mycket lön man kunde tjäna på ett ungefär.
Inget för mig iaf! ;D

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0