JAG FICK DET NYA JOBBET!!

JAG FICK JOBBET!!! shiit glömde fan säga att jag fick det där nya jobbet och kommer att börja jobba nästa tisdag, han ringde mig idag han som var rekryteringsansvarig och massa annat bla. Blev skitglad och ska tagga till ordentligt inför det hela. Ska bli en mötesbokare nu och det är fan dags att visa sina riktiga skills och bevisa hur bra säljare jag egentligen är, skapa min egen lön på den kunskap jag har. Ska fan bli rik asså ;D Dags att börja satsa hårt och bara utvecklas mer och mer för där kan man faktiskt komma långt, vad sägs som en investeringsrådgivare för företag hm.. det låter intressant och det är najs cash asså!!


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0