Kniven i hjärtat

Soorry för en dålig uppdatering om mitt roliga liv men jag är rätt så lat ibland men det har iaf vart en trevlig helg och faan att jag missade MTV Video Music Awards 2009 jag och Lin var ju uppe framtills 1 typ men sen så skulle vi ta en liten powernap med alarm på mobilen men det är ju fan jävligt svårt om klockan är mycket och jag hade inte sovit så mycket natten innan. Var ju ändå rätt så pigg tidigare men nope vi klarade inte det, man kan säkert bara ladda ner det hela eller jag såg nyss att man kunde se hela den på hemsidan men aa vi får väl se..kollar lite på Kniven i hjärtat, har ju alla avsnitt och det är kul att kolla på dom om igen =)



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0