Nytt jobb inom kort?!

Yes!! Nu har jag äntligen pratat med brorsans chef och berättat lite om mitt intresse om att börja jobba hos dom och att jag är den dom söker. Det var lite svårt till en början för han är mest inställd på att Fabian är min bror och ska värva ens brorsa ser inte oftast som något allvarligt eller seriöst precis och det dom vill ha på deras arbete är för det mesta seriositet. Dom har redan ett annat syskonpar som jag även känner Elin och Tommy så det är förstårligt över hur hans tänker om det hela men jag tror nog att jag övertalade det mesta för att få honom att inse att det kommer aldrig vara något problem och jag är bättre än vad han tror. Ska bara bevisa det genom att träffa honom så fort som möjligt, skulle skicka ett CV först och det har jag redan gjort, gjorde det för typ nån minut sen och sen så kommer han att höra av sig och boka in ett möte så vi kan prata lite mer om det hela.

Det känns jävligt skönt nu ska ni veta för jag klarar inte av att INTE jobba, det känns inte som det är min grej heller men aja hoppas att processen går lite snabbt så ska jag sälja maaassor!!!

Mer om det nya jobbet ser ni HÄR!



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0