Ed Hardy Iphone case!

Avatar var bääääst som jag trodde fast lin tyckte att den var lite överskattad men men jag är bäst ändå!! ;D
Helgen har varit myyysig och skön men samtidigt lugn och härlig. Jag kollar lite runt efter nåt som ska passa min fina Iphone som är påväg förhoppningsvis. Var inne på The Phonehouse där Lin ville visa sin favorit som blev min favorit till slut. Ed Hardy skal som var skiiit snygg och den ska min fina Iphone ha om jag inte hittar något vackrare men det tror jag inte.

Har inte bild på den och letade på google men det är ju typ omöjligt, hittade den här och den var oxå snygg så njut!



Den kostade 399kr i butiken iaf men det är alltså INTE DEN SOM VISAS, när jag köper den eller om det blir någon annan så lägger jag upp en bild på bloggen. Dags att sova..GOD NATT!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0