Nya produkter inköpta för både män och kvinnor inom träning och hälsa, KOLLA!!!

Köpte lite mer produkter på Gymgrossisten, väldigt intressanta och nya som jag och Lin ska testa. Kommer ge betyg från både mig och Lin så att ni andra kanske vill börja med det och om det är värd pengarna.

Anabolic ZMA ska jag testa, Cocosa extra virgin kokosnötolja ska både jag och lin testa och Chela-Ferr är ju mest för kvinnor så det ska Lin testa. Klicka på länken under bilden så får ni mer info om produkterna.




Mer info KLICKA HÄR!


Mer info KLICKA HÄR!



Mer info KLICKA HÄR!

//M

Kommentarer
Postat av: matias Asp

Men Mamari då, inte ska du äta sånt skit:p det ska vara bananer och grus. Fråga mig nästa träning vad som smakar bajs men ger bäst resultat ska jag berätta för dig!

ses, hare!

2010-04-19 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0