Tillbaks till World Class i Sumpan!!

Skönt gympass!! Jag gick till mitt gamla gym Worldclass i sumpan där jag började min karriär och gud va skönt det var att komma tillbaks =) Det är inte som alla andra gym som är oftast väldigt stora med bara massa maskiner och nytt folk hela tiden utan det är samma gamla gubbar och alla har rutinen i sig. Man känner som om man är en i familjen. Det behövs inte några konversationer utan man bara vet när man kollar runt. Jag var hemma igen! Bästa gymet ever och nu har jag skaffat återigen ett nytt kort, fick lite extrapris eftersom jag är en gammal medlem så det är najs. Träffade även Saffa där som var hur glad som helst att jag började där så han inte känner sig helt ensam längre, han saknar mig =)

Detta känns bra, det kommer att lyfta lite och det är kul att vara igång igen. Körde ett hårt pass med biceps mage och rygg. Imorgon ska jag köra Triceps bröst axlar.

SÅ JÄVLA GLAAAD!!!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0