100 kg i bänkpress IGEN!

Tillbaks från gymmet och det blev ännu ett hårt pass by Mr. M. Känner hur hela kroppen är typ förlamad efter allt slit och hårda passen. Jag körde bänkpressen igen och klarade 100kg galant!! Riktigt bra när man har varit borta så länge ifrån gymmet och snart är jag på banan igen och siktar mot nytt rekord...120kg!!!

Nu träffar man ju Saffa där hela tiden så det blir kul med en gymmarkompis som berättar vad man ska göra och vad man inte ska göra, kritisk som han alltid ha varit hahah :D Imorgon är det freeeedag och inte visste jag att veckan gick så snabbt =/ Helt underbart ju med helg sen.

Imorgon så har min syrra Finicia fest så det blir najs..shit orkar inte skriva mer är för trött och vill kolla på Superbad so seee ya! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0