För mycket festande och snart firande!

kryssningen var graaaaaaaaaajt! För mycket festande för min del men det blir så om man inte har druckit på ett tag och man känner sig som en superman men tillslut blir man bara killen som stanna kvar på toan hahahah ;D
Det ordnade sig och jag var nästan helt borta men aja skitsamma kul var det. Det var jag Lin och 2 av våra gemensamma kompisar som åkte. Egentligen så får vi inte åka för vi alla måste vara 21 år men det var bara en av oss som var 21 och hämtade ut biljetterna sen så var vi diskreta framför kontrollen och allt så det ordnade sig. Köpt massa dricka till festen nu oxå :D

Jag vet att alla kommer typ ta med sig dricka till min fest och därför har jag köpt en del dricka för dom som inte tar med sig samt för dom som kommer sääääkert vilja ha mer, rätt så billigt och bra.
Det kommer att bjudas på tårta och bål oxå så att ni vet.

Idag ska vi familjen fira min födelseda eftersom det blir svårt att göra det imorgon en måndag liksom så vi ska till Kinamuren som ligger i Odenplan. Feett gott och det är tillomed bättre än Mongolia vid sveavägen, billigare och där får man även SUUUSHIII!! ;D



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0