Nästa investering: manschettknappar

Jaa snart är man 20, fan va gammal jag är men typ alla säger att jag ser äldre ut än min brorsa hahha ;D Bara för att jag är lite mognare än honom i sättet och inte lika larvig men inte fan ser jag äldre ut. Kryssning imorn så det blir najs, man kan förfira min födelsedag där ju. Tror nog att jag ska köpa hem lite mindre dricka än vad jag hade tänkt mig, många kommer ju ta med sig eget till festen men det är ju alltid bra att ha lite extra =)

Måste köpa nya manschettknappar eller nya och nya jag har fan inga och det är ju alltid bra att ha det. Min skjorta som är faktiskt mitt senaste inköp behöver manchettknappar, den har inte vanliga knappar eller nåt. Den är iaf jävligt snygg och ni kommer se bilder från kryssningen på den.

Vart hittar man snygga manschettknappar?! HEELP ME!!



FEEETT NAAAJS!!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0