Superb match med Sebbe i sina bästa dar!

FAAAAN VA GÖÖÖTT!! Riktigt skön vinst med juniorerna idag!!! Vi vann helt överlägset mot serieledarna Älvsjö som var totalt chanslösa hela matchen. Jag tror nog att det var en av dom bästa matcherna vi spelade och jäävlar vilket tempo vi hade och vilka chanser, vart lite avis på publiken som fick se en sån otrolig match. Något man skulle betala för tillomed =)
Vi vann matchen med 7-2 borta mot Älvsjö.

Jag vill oxå dela ut en stor krona till matchens bästa spelare: Sebastian Ekberg


Han var helt felfri och jävligt stark i närkamper och kom ur alla slags lägen, superb är nog det perfekta ordet!
Jag hade åter igen dussintals chanser men satt aldrig bollen i mål men publiken fick en show iaf, gjorde en assist som var även 1-0 målet så det är starkt.

Imorgon är det träning med A-laget så det är bara att tagga och nu är jag jävligt trött.

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0