Vapiano - för er pastaälskare!!

Oj det var ju längesen man skrev...Jag har haft det den perfekta helgen faktiskt! I fredags så var jag och Lin bara hemma med Amanda och hennes kompisar, lekte massa lekar så som snurra flaskan och sånt som man gjorde när man var liten. Vi fick även med en stund den berömda leken ''burken'' här hemma hahaha fett kul =)

Igår så firade jag och älsklingen 8 månader på en fin restaurang i Gamla Stan..fancy fancy kan jag väl säga och pastan var ju gudomlig så för er pastaälskare GO THERE NOOOW! =) Inte alls dyrt heller.



Jag kan tänka mig att deras pizzor är oxå jävligt goda men testa stället, behöver inte vara du och tjejen utan ta med gänget och dra dit. Ni kommer att bli väldigt nöjda och sen så kan man ju även föra där =)

Efterrätten vi åt var oxå jääävligt god, det var mascarpone med grädde och jordgubbar..GOOOTT!!
Jag åt den bästa rätten iaf!

VERDURE FILETTO DI MANZO oxfilé, grillade grönsaker, champinjoner,
cocktailtomater, rödvinssås
   128KR

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0