Be the winner and the leader

Heeeeeeeej helg! Det är söndag idag och snart måååndag ;D Vi hade en väääldigt tidig träning idag med A-laget, kl. 8.30-10.00 tufft schema men jag kände att jag gjorde bra ifrån mig och kommer vara ännu mer taggad inför imorn.

Har match lite senare kl. 16.45 hemma i jakan med juniorerna, vi möter Tyresö Trollbäcken. Det är vinst som gäller och vi måste lägga in en till växel i Div 1, ligger lite risigt till där men aja det är bara att köra. Känns längesen jag spelade me juniorerna men senast var ju i storvreta men ändå, det har vart mycket med A-laget på sistone. Saknar alla grabbar från juniorerna, det var en skön resa och man får väl hoppas på att nästa Storvreta blir minst lika rolig ;D

Nu när vi möter TT så ska vi vinna och jag ska göra flest poäng av alla har jag bestämt, en utmaning och jag berättar sen om resultatet.



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0