Dubbelmöte mot AIK!

Idag var 2 matcher som skulle vinnas och båda var mot AIK första i div 1 och andra i div 2. Borta och hemmamatch, viktigaste var båda men första matchen var ändå lite mer viktigare eftersom vi vill ha en slutspelsplats i div 1 juuu men aja. Vi började jävligt bra med 4-2 i första och sen så förvandlades vi till ett annat lag och föll med hela 0-5 i andra men vann den sista men det räckte inte. Vi förlorade med 9-10 och det var lite surt. Vi ville ha revansch men inte mot samma lag direkt utan dom hade ställt upp med sina 93or i den andra matchen och dom sög, vi vann med hela 11-3 och jag gjorde ett jävligt najs solo-mål men det är en klassiker maamari-mål för er som vet hur dom brukar oftast göras. Dribblade förbi 3 spelar och satte bollen kyligt in, annars spelade jag riktigt jävla bra den matchen men inte lika bra under första matchen.


Träning imorn och jag känner mig direkt inte jättesliten efter ha spelat 3 matcher under helgen, känns helt okej =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0