Höjdpunkter på mig under matchen!!!

Heeeeeej! Äntligen har videon kommit upp på heeeeela tv-sändning från igår =) Har sett höjdpunkterna från min sida iaf och jag vill dela med mig med er så att ni oxå kan se vad ni har missat för skoj ;D

Klicka på bilden nedan. Spola framåt i videon till det jag skriver ner så att ni ser hela händelsen.


Kolla tid 44.02 är det exakta tiden på videon på denna händelse. Fly baby flyyyy ;D

Första händelsen: 16.45 Jag knockar en back i AIK med armbågen så att han börjar blöda och fick sy sen.

Andra händelsen: 21.00 Vi kvitterar till 1-1 genom ett självmål av målvakten, jag var med på plan.

Tredje händelsen: 42.00 Jag blir knockad av Alexander Egebrant och kommentatorerna märkte att jag var lite groggy.

Fjärde händelsen: 43.55 Som förra då jag blir knockad fast i repris så att man ser det i slow motion, mycket häftigare och mer tydligt hur mycket jag flög hahah

Det var nog det som var mest intressant att visa då, ett gott skratt förlänger livet så varför inte starta nu?!

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre bara jag som inte hittar länken :P

2010-01-14 @ 00:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0