Vet ni någon festlokal som passar in dessa behov?!

Okej nu är jag lite förvirrad och behöver hjälp från alla er där ute..jag söker efter en lokalfest till min 20års fest och det är brådis!! Hade tänkt och ha den i Mars-månad eftersom jag fyller år den 1 mars. Kollat upp Skälby Gård som var första tanken men det finns en ledig dag den 27e mars en lördag så det blir en sista utväg isåfall men det är lite för sent för jag vill ändå ha den rätt så nära min födelsedag.

Mina önskemål:
50-100 pers ska rymmas
0-6000kr endast lokalhyra
I Stockholm såklart

Ifall ni vet någon lokal som passar dessa enkla behov så skriv gärna ner all slags info ni har om den lokalen tack! =) Det skulle vara ytterst tacksamt faktiskt.


Nu ska jag sova, God Natt!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0