Vi förtjänade 3 poäng mot Falun!

Faaaaaaaaaaaaan!!! Förlora i sudden liksom men ilskan var mycket större igår då det egentligen hände mot fucking Falun. Vi hade fan matchen, vi förtjänade att vinna skiten och borde ha vunnit men jävla skiiiit. Vi har verkligen inte dom små marginalerna med oss, domarna som sög och kunde fan inte döma och dom var ju fan sena till matchen så den blev flyttad en HEL timme men ändå var dom sämst. Oliver borde fan inte få den utvisningen om man nu jämför allt annat i matchen som hände och alla fula grejer som dom gjorde som förtjänar mer en utvisning. Aja 1 poäng blev det och man klättrar iaf uppåt så det är ju positivt, vi ska fan ta hem fler poäng på söndag om en vecka mot Umeå borta fast då kommer inte jag vara med, ska på kick-off med jobbet på lördag i Malmö.

juuste glömde säga att jag var sååååååå nära på att avgöra hela matchen, fick två byten totalt och den sista var i slutet av matchen, det kanske var en och halv minut kvar eller nåt och jag kämpade mig fram fri med bollen och avslutade men målvakten räddade den och jag var bara nåååågra ceeentimer ifrån att avgöra. Tänk vilken känsla och faan va skönt om jag skulle sätta den ;D 3 heeela poäng skulle vara guld då!!
 
 hahahha kolla hur jag ber om att dom inte ska sätta den under powerplay men jävla enström avgjorde precis då i det ögonblicket =/
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0