FIT FOR FIGHT!

Sköönt! Nu är jag tillbaks med träning igen, bort med sjukdomar och fram med mer muskelmassa och mindre fett! ;D

Igår pumpade jag mage och sen stepmaskin i 15 min och idag blev det bröst och triceps med stepmaskin som avslutning 15 min.

Kommer köra biceps rygg med stepmaskin 15 min imorgon och axlar mage med stepmaskin på torsdag.
Fredag blir det vila och möjligtvis ett kort pass under helgen för jag vill inte köra fullt ut från början pga risker.

Dricker min Whey 80 proteinpulver innan träning och ska börja med creatine som jag har aldrig testat...det blir skoj!

Nästa vecka är jag redo att köra med A-laget igen då dom tisdag och torsdagar resten egen träning alltså gym för min del:

Tisdag:Karlberg med hinderbana, kondition och styrka

Torsdag:Ursvik med kondition och/eller styrka

Jag kommer skriva mer om min träning nu eftersom jag är ju på G samt kost för vissa vill säkert veta hur jag deffar men vissa vet redan.


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0