Gå ner 5 kg på 5 veckor!!!

Hjääääääälp snart är det Spanien och jag är inte i form direkt för beach 2010 men jag gör det för min egen skull och är inte som vissa andra som bryr sig inte ett skit om sin kropp eftersom man har tjej. Jag måste få bort allt jävla onödiga fett som sitter på mig på 5 veckor!!!

Jag planerar in min träning i slutet av denna vecka då jag verkligen hoppas jag blir friskare, ska nog testa och träna imorgon på gymmet. Ska äta sunt och minska på kolhydraterna en aning. Äta typ bara sallad så jag måste ta bort min lathet och börja planera lite.

1 kilo i veckan blir det och det är ju inte så jättemycket precis, har fan gjort det förr och kan göra det nu oxå. Kommer lägga upp en bild typ imorgon på min mage och sen vecka efter vecka om man nu ser någon skillnad för skoj skull =)

Nu ska jag sova och göra en toppendag på jobbet imorgon och ta igen från idag då jag gick hem tidigare pga illamående och annat skit men det ska bort nu, fram med friska Sebastian!! ;D



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0