Ingen Sundbyberg men däremot ostbricka!

Nej det blev inte Sundbyberg och Ja jag är väldigt seg på att uppdatera...Den konstiga snubben som oxå var på visningen skrev på papperena dagen efter men det var något lurt med det hela, kan nästan svära på det och om ni var där så skulle ni säkert känna likadant =/ Äh skitsamma jag letar vidare och sparar mer pengar istället så jag har mer råd att betala kontantinsatsen samt så det täcker upp lånet jag behöver ta för möbler och allt annat man behöver till sitt nya hem. Loggade in på Signalisten där man kan bli erbjuden förstahandskontrakt i solna och det är ju bara för solna-bor. Vart inne sen tidigare där och anmält intresse på olika lägenheter men det är lika bra för då kan jag starta nånstans iaf.



Hört från mamma att det är lättare att köpa lägenhet under sommaren och efter, det beror ju på att det inte är lika mycket spekulanter och det är ju najs! Rätt tajming =)

Det är ju ändå kul att kolla runt och gå på visningar, vuxenpoäng!!!

Kan väl tillägga lite kort att det var en väldigt trevlig midsommar som jag spenderade med min älskling och pappa vicki finicia. Vi unnade oss med god mat och ostbricka som en fin avslutning men jag borde ha tagit i lagom mängder men det blev ju lite för mycket kände jag men aja jag får väl ta igen det nu i veckan och det blir en enkel match!


Ostbricka <3

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0