Hejdå Superligan =/

Jahapp! Då var det ingen mer Superligan för oss inte...ner till allsvenskan som det nu kommer att heta och bara satsa att gå upp igen. Inte så mycket mer att tänka på, det är bara att ta nya tag. Det är väldigt tungt och när vi hade matchen som mest så brast det bara från ingenstans kändes det som. Vi hade fan väldigt mycket av matchen mot Dalen men dom utnyttjade de små marginalen som gjorde det hela så enkelt vid vissa lägen och vi hade fan en ordentlig press med massa målchanser men samma visa då vi inte satte det allra mesta.

Vi kom sist med 15 totala poäng, vi kunde så mycket bättre och speciellt mot de bottenlag som var dom självklaraste iaf. Jag fick spela 2 byten på slutet och ville fan ha bara bollen och skjuta i mål innan allt tar sitt slut.


Järfälla IBK-
IBK Dalen
4-8
(1-2, 2-2, 1-4)



Hade ingen klubba inför matchen då min gick sönder på onsdags-träningen och nu har jag 2st hahhahha en liten icebreaker men sån är jag. Nu är det full koncentration på slutspelet för juniorerna då jag avslutar för sista gången som en gammal junior. Vi ska fan ta guld!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0