Jag är med på tv imorgon kl. 19.15!!

Ni kommer få se mig på tv igen!!! Rullstolsinnebandymatchen visas på lilla sportspegeln kl. 19.15 SVT Barnkanalen. MISSA INTE DET! NI KOMMER FAN DÖ AV SKRATT ;D HAHAHHA när ni kollar på oss iaf och inte dom andra som det är synd om eftersom dom är ju handikappade på riktigt.



Kan väl berätta att dom vann på straffar mot oss, det var fan skit svårt att åka rullstol och kontrollera klubban samtidigt men man blev ju bättre och bättre ju mer man åkte men helvette vad jobbigt det var. Det tog mest i axlarna och jag fick sår på händerna, det var en snubbe i andra laget som var hur jävla bra som helst. Han åkte förbi alla oss och hade bra teknik med klubban och allt. Han var deras stjärna och det spelade ingen roll om man var typ 2 meter ifrån bollen och han var på andra sidan planen, han hann ändå med sin jävla speed.

Det var iaf fett kul och jag var den enda som gjorde mål i straffläggningen.

MISSA INTE!!! 19.15 SVT BARNKANALEN IMORGON MÅNDAG!!



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0