SKICKA ERA ÖNSKELÅTAR SOM VI SKA HA PÅ MIN FEST!!

Om exakt 8 dagar så blir det partaj! Faan va lite tid det är kvar och nu ska ni mina medhjälpare skicka lite musik till mig som man kan ha på festen. Min DJ vill ha en samling på lite musik så att han har en grund att köra på och så fixar han eget såklart. Jag vet att alla ni som ska på festen har massa önskemål så varför inte börja nu med att skicka namnen på låtarna och helst dom som finns redan på Spotify så jag gör en spellista och skickar vidare till honom.

BÖRJA SKICKA MASSOR AV MUSIK REDAN NU, KOMMENTERA ALLT PÅ DETTA INLÄGG SÅ FIXAR JAG RESTEN!!


//M


Kommentarer
Postat av: gd

starstrukk-3OH!3 feat. katy perry

2010-03-04 @ 12:07:02
Postat av: TOBIAS M-GUD

Edward maya - STEREO LOVE

FACK YALL HATERS DEN ÄGER!

2010-03-05 @ 12:06:07
Postat av: saffa(bajstorkad100lapp)

spotify:track:5mvKxzMPiRh3ZpLwBATqfW

spotify:track:0s6AabvGpnRaG2g3d71t2q

spotify:track:731uSasmytAsvF5KhH1HwB

spotify:track:5NSDTpp3B5rX8GgGFIagFz

spotify:track:4ZEqnudjPLOuYiPPlb7HOC

spotify:track:13RIj7hvyNBRFYOrIOOldq



orkar inte länka nå mer...

2010-03-07 @ 14:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0