Framtid med dig och hals som spökar men ändå är Iphone påväg!

Underbar helg och mycket kärlek med Lin, snart är det 1 år och jag har redan massa tankar om vår framtid tillsammans. Snart blir det ju Spanien och kanske Prag fan va skönt!

Jobbet går hur bra som helst, ligger 1a på vårt kontor denna månad och 2a av alla kontor i Sverige och ligger i fas på Iphone-tävlingen fastän jag har ju beställt en Iphone med ett demoab. som är påväg nu snart då jag har skickat papperena i fredags men det är alltid kul att vinna! ;D


Det enda negativa är min hälsa och träningen för jag har något virus som jag har haft för länge och det är min hals som spökar, har ont i halsen i olika perioder men det är ändå smärtsamt så jag kan inte träna fullt ut och det läks inte på något sätt, kanske man borde kolla upp det seriöst men vafan kan det bara inte släppa!!!

Ska träna imorgon om inte min hals blir ännu sämre men ska prova på så får vi se, hört att det kommer bli fint väder imorgon oxå!! Fett najs igår iaf SOMMAR!!!

Dags att sooooooooooova gooonaaatt!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0