Nytt inköp: Vårjacka!

Underbar dag med ett ytterligare inköp och den här gången så blev det en vårjacka som jag verkligen behöver, har annars min svarta tunna jacka från stadium som jag köpte från jakan centrum för typ 7 år sen och den är egentligen en tjejjacka som någon viss person märkte men den ser fan ut som en vanlig killjacka AAAJA den är fin men den jag köpte är feeeett snygg. Synd bara att det inte fanns en bra bild på den eller joo det finns och ni ser ju den här nere fast jag köpte en hel svart så föreställ er den SVART!! Köpte även en ny skjorta men orkar inte lägga upp bild på den nu men den är oxå feett snygg, från Zara.
1299:- BROTHERS

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0