O'learys i Kista med bowling var klockrent!

Ritkigt trevlig helg faktiskt, lite oplanerade saker som gjorde det hela mycket roligare och det blir ju alltså när man inte har något planerat och sen så blir det något impulsivt och faaan va roligt man hade ;D

I fredags drog vi ut på Nype, jag älskling J&E fast det var roligare innan då vi var här hemma och förade fram till midnatt och var typ skitfulla men sen så stog vi i kö i typ 15 min till Nype och betalade 140kr var för inträde och garderob. När vi väl var inne så började vi nyktra till lite men neeej sen var det en ny jävla lång kö till garderoben eftersom den var full och dom har typ 3st så vi väntade i 15 min till och klockan blev 1 sen och vi hann dansa lite, spillde en öl eftersom nån idiot dansade som en idiot och välte mitt glas men aja vi hade kul iaf så det var det som var huvudsaken. Igår så tänkte vi bara ta det lugnt och bara vara hemma men vi var så hungriga senare på dagen och ville äta ute, åkte till Kista C för att träffa J&E och åt god mat och sen lite impulsivt så testade vi bowlingen där uppe på O'Learys som var GRYMT JÄVLA BRA!! Skitbra musik som kändes som en klubb, dom hade en DJ som spelade fett bra musik och god mat och allt var bara BÄST!


(tagen från hemsidan)

Sen så spelade vi bowling i 2 timmar och hade det jätte trevligt faktiskt, älskar såna här spontana kvällar =)
Idag så var vi hos pappa och vicki, dom hade bjudit oss på mat och fika då det är första advent så det var också supermysigt. God mat som vanligt och trevligt sällskap. Fick med mat hem också så jag är skiiiitglad! ;D

Nu är det dags att sova och vila inför en ny vecka, kollade lite på Big Bang jag och älsklingen...BÄÄÄÄST!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0