Love my life!

Nu kan jag berätta lite saker som har hänt under dom dagarna jag inte har skrivit =)

Kryssningen har jag berättat om men en bild är värd att lägga upp på eftersom jag har fått viiiitare tänder efter min hem-tandblekning fast jag ska inte lägga upp en jämförelse än...först så ska jag fixa mina framtänder först så att jag får nya fina kronor och sen efter det så kan jag lägga upp en bild på hur dom ser ut som bäst ;D

Här får ni en smyyyygbild!



Viiiiita vaaa?!?!

Jag, älsklingen, Jocke och Emilie var på bio i onsdags och såg på Dumma mej i 3D..BÄÄÄÄÄSTA FILMEN  NÅNSIN ;D

Asså ärligt talat så har jag inte garvat sååå mycket på länge den var ju klockren och tyyypiskt min humor hahhahaha



//M


Kommentarer
Postat av: Linda

hej, vad roligt att du köpt tandblekning :)

2010-10-18 @ 23:14:16
URL: http://www.alltomtandblekning.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0