Update!

Sorry för uppdateringen men jag har verkligen haft det fullt upp och inte hunnit ha så mycket fritid känns det som och man prioriterar mycket åt lägenheten så ni som har en egen bostad eller när ni fixar en så förstår ni hur jag menar.
 
Men jag kan väl säga att det går skitbra iaf, vi trivs väldigt bra och vi har fått hemmakänslan redan faktiskt. Köpt en del möbler och byggt en hel del kan jag väl säga. Så blir det om man köper allt från Ikea ;D
Det är ju kul ibland att bygga för man lär sig en del och sen så blir man stolt efter att ha byggt sin egen möbel hahaha men inte för dom som bara failar fast det gör inte vi iaf =)

Livet rullar på och jag har faktiskt köpt en ny tv som kommer hem till mig nästa fredag, sååå jävla najs! 42 tum plasma panasonic blev det.



Jag beställde bredband men ångrade till slut för min granne delar med sig av det goda med supersnabb trådlös internet så jag klarar mig GRATIS! ;D FEEETT NAAJS!!

På lördag blir det kryssning med familjen och fira min brorsa som har fyllt 23 år för några dagar sen så det kommer oxå bli grymt! Vet inte vad jag kan säga mer än att livet rullar som det sk, DET GÅR BRA NU!

hahah låter lite som en geek men jag är nyduschad så det måste nog vara en anledning hoppas jag =)

ska soooova nu så godnatt folket!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0