Short update about my perfect life!

Heeeeeeeeeeeeej! mina få läsare har ju förstått att jag har haft en liten ''bloggpaus'' och anledningen är mest att det har vart struligt med internet för jag snor ju från grannen eller snodde iaf ;D Den kopplade ner sig ofta så jag pallade inte engagera mig och skriva samt att jag var lite trött på att skriva och hade inte speciellt mycket att skriva om så det var lika bra.

Nu har jag installerat vårat nya bredband som jag har beställt från Comhem och är jättenöjd än sålänge! Kör på XXL 100 mbit/s och kommer uppgradera sen till 200 så fort vi har fått det i vårt område så det är najs och man bor ju i ett comhem hus så det blir prio 1 liksom =)

Jag smider lite planer på nya inköp till hemmet, framförallt en ny tv till sovrummet och hemmabiosystem har jag funderat på och jag hittade ett bra kap på Expert i Gallerian för det var typ lagerrensning men jag måste dit i veckan och checka in hemmabio-systemet ordentligt för jag tror nog att det blir den och då får ni oxå se vilken det blir till slut ;D Tv ska jag köpa från Onoff där brorsan jobbar och det blir en 32tum för man behöver inte större till sovrummet direkt men faan va mysigt det kommer att bli!!!

Asså själva känslan att köpa nya grejer till sitt hem är så jävla najs för det är inte till sitt lilla rum längre utan det är till sitt vackra underbara hem och jag är sååå jävla nöjd med lägenheten och läget, ÄLSKAR HUVUDSTA!

Nu när det är så vackert väder så blir det oftast promenader till solna c som är bara 10 min ifrån och nära till vattnet nu när sommaren börjar närma sig, naaaaaaaajs! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0