Det kom som en chock!

hallå! Jag vet inte vilka ni är men 71st besökare igår från ingenstans då det har legat på mellan 30-40 dom senaste 5-6 dagarna men POFF så small det igår med massa intressanta läsare och inget nytt inlägg hade jag heller :P Lite konstigt men roligt ändå.

Jag har vart lite sämre på sistone och inte kunnat starta min träning än, började med dieten men kombinationen med att vara sjuk var ju inte så bra så jag avvaktar tills jag blir friskare nog att kunna träna och sen börja med diet osv. =)

Avslappnad helg med sällskapspel var ju klockrent igår med J&E =) Tack för en mysig kväll!
Nu kommer det vara full rulle på jobbet då dom allra flesta kunderna är tillbaka från deras semester så det är najs. Kommer bli mycket att göra och det gillar jag.

Efter jobbet blir det en träff med Säfi och älsklingen, fikar nog i sumpan nånstans. Ska försöka få in honom förberedd till mitt jobb!

Det är ungefär det jag kan säga eller jag kan väl oxå tillägga en sista grej och det är att vi har köpt nya fina gardiner från Indiska! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0