Igång med träningen!

Första gången på länge!! Styrketräning minsann så nu börjar jag komma igång ;D Det var inte värsta eftersom jag var lärare för min älskling och hennes kompis på gymmet =) Körde bänkpress och lite hantlar så det var egentligen ingen ordentlig träning men jag är fortfarande lite krasslig, försöker komma igång så jag kanske köra 100 % men det kommer så småningom, ska inte stressa för mycket och anstränga fööör mycket på en gång för det klarar nog inte min kropp av. Kör mer nyttigare nu med kosten men kommer köra mer stenhårt med en diet så fort jag är igång med träningen och köpt kort hos Sats som blir nog i början på nästa månad, skjutit upp pga förkylning som aldrig försvinner!

Nu är jag feett trött eftersom jag kunde inte sova inatt så jag ska lägga mig nuu och ta igen på jobbet då jag gjorde en halvbra dag. 2 nya förvärv till jobbet, både Philip och min närmsta vän Saffa =) Det kommer bli sååå jävla najs!!

Vill även tillägga att älsklingen var riktigt duktig på gymmet idag, plus i kanten <3

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0