Se Zlatan och grabbarna i vår!

Nu är det så att våren är påväg in eller iaf i övriga Europa ;P Här i Sverige är det precis som vanligt men aja, det bästa med det jag vill komma fram till är att vi har en 2månaders tävling på jobbet som börjar imorgon och slutar 31 Mars. Om man når upp till ett snitt som jag har legat över sen jag började på jobbet så åker man med jobbet till Milano och kollar på Milan på nån hemmamatch, kollat upp vilka matcher som finns i April då vi beräknat ska åka och hittade Milan-Inter!!! Tänk va najs det skulle bli om det blir just den matchen!! ;D SÅåå jävla najs och vi åker isånnafall fredag kväll, tbx söndag kväll så det blir en trevlig resa. Jag kommer göra allt i min makt för att komma med men det mesta är säkert känns det redan men är såååå taggad!!

Milano, here I come! ;D


Se Zlatan glänsa på planen!!

//M

Kommentarer
Postat av: Mr.ABC

A B C !

2011-02-01 @ 12:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0