Helgen slutade med SOLSIDAN!!!

Lördagen vart det oxå fest och det började hos Max som har precis flyttat in i sin nya fräscha lägenhet i Odenplan. Gamla Vendator-gänget var där innan och pratade lite gamla minnen om hur det var förr och jag saknar lite det faktiskt, härlig tid var det =) Sen så kom det förbi ett gäng tjejer som livade upp stämningen en aning då vi vart 10st och spelade lite ölspel och alla vart fulla och glada så vi drog ut och stog i kön till Berns men det gick inte alls lyckad men alla verkade ha förhoppningar på att vi skulle komma in eftersom en av tjejerna var utan tvekan helt säker på att vi alla skulle komma in när klockan var typ halv 12 men det gjorde vi inte...en av dom gick fram i kön och typ skrek på vakten att vi hade kontanter och hon trodde väl att det var ett knep på att dom skulle ta in oss eftersom alla fancy folk som skulle dit hade bara kort? Nejmen vi drog bara vidare till Entourage och kom in där istället och kul hade vi minsann, det vart lite dans ändå men jag och Lin gick hem lite tidigare än alla andra då jag vart lite sliten från gårdagen och Lin var lite trött så vi köpte hem mat från Max asså hamburgare och sen tog taxi hem och kollade på Big Brother avsnittet jag hade missat hahah fett chill!

Idag har det vart en väldigt lugn dag för det är ju såklart söööndag, bara vart hemma kollat på Solsidan för vi hade inte följt den ordenligt men nu har vi sett alla avsnitt och jag fucking älskar serien så jävla hårt! Tror inte Sverige kommer göra en bättre serie än det faktiskt, inväntar säsong 3 starkt =)



Nu har man betalat alla räkningnar och väntar bara in tills det blir måndag igen, ska börja fixa mig inför sängen och tagga till för gymmet imorn oxå efter jobbet YEEEEEEEEAAAAAAAAAH! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0