Me, my boss and the gym!

Fett bra dag! Börjar med att gratta mig själv att jag har blivit fast anställd på jobbet dom min 6 månaders provanställning har gått och det kommer att ge väldigt många förmåner som jag kommer att visa sen genom ett foto borde nog räcka =)

Gjorde en bra dag på jobbet och imorn så får vi besök av Telia så det blir top notch! Efter jobbet så drog jag och chefen till gymmet och köra lite eye of the tiger på gymmet och faaan va bra pass det vart =)
Jag har nu kört i ett par veckor och nu är jag igång igen med det mesta kan jag ju säga.

Vi körde bröst och triceps idag, väldigt intensivt pass!
Det jag är mest stolt över är att jag ökade på liggande hantelpress då jag körde på 40kg hantlarna och gjorde 4st rep, det var ett tag sen jag var på den nivån så jag är stolt! ;D
Riktigt skönt att jag och Nahir har hittat varandra på gymmet oxå då vi hjälps åt att öka varje pass nästan på olika övningar och det är ju viktigt så man utvecklas snabbt samt ser resultat på kort tid...NAAAAAAJJJZZZZ! ;D



Kör nu 3-4 ggr/veckan och imorgon ska jag för första gången på flera år köra ett benpass hahhaa brukar ALDRIG köra ben på gymmet men det är väl dags känner jag =) Nu när man inte spelar innebandy längre och ingen löpning eller kondition men det kommer oxå snart så blir det nog bra att stärka benen lite och förberedda ordentligt! Vi har även lagt in mage och axlar i passet så det blir ett hyfsat långt pass, läääängtar!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0