3000 kr!!

Godmorgon mina barn =)

Visst är det en härlig morgon, ska berätta för er hur min morgon var och hur jag vaknade upp...inte från väckarklockan iaf ;P

Min pappas fru ringde mig på mobben och jag svarade lite halv krassligt, hon ville prata om skadorna som blev då jag hade min hemmafest som gick överstyr.

vi pratade lite om vad som hade gått sönder, vad som skulle ersättas och lite om respekt samt hur vi ska göra nu i fortsättningen.

Både hon och pappa är arga på mig eller rättare sagt besvikna men mest pappa, han har jag inte hört ifrån på ca 3 veckor nu.

Alla skador som jag ska betala gick på 3000 kr då ingick det:

Ett marmor fönsterbräda
Tydligen så var det sperma på min syrras säng =/
Fönstret var öppet i tydligen 4 dagar och det orsakade fukt enligt dom =/
Dom var tvugna att byta nyckel eftersom dom trodde att flera hade kopierat nyckeln =/


Typ de sakerna, så nu har jag betalat och är redo för att kunna skapa det där förtroendet för dom igen.

Vill bara också tillägga att ingen fester kommer att hållas av mig längre eftersom nu har jag tappat förtroende för vissa kompisar att sköta sig på fest och tack vare dom skyldiga som vågar inte ens erkänna vissa saker, iaf inte dom flesta så tycker jag att dom borde skärpa sig och stå för deras skador.
Dom behöver inte betala men jag tycker att man ska vara ärlig och även ha lite respekt mot den som bor där och borde ångra det man har gjort.

Nej nu har jag skrivit lite för mycket..dags för tvättstuga ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0