ROAD TRIP!!!

André i framsätet


I fredags så fick jag ett sms av Bikke att jag skulle gå ut till dörren, visst gjorde jag det och vad fick jag se..en röd bil och André i framsätet ;D

Bikke och hans kompis Boris var även i bilen och jag gick fram glatt och var ju lite stolt över duktige André..därför så ropade jag på hela familjen för att komma ner och kolla på hur han har lyckats.

Han frågade om jag ville med på en åktur och VILKEN åktur det blev, vi åkte fan runt lite här och var mest i norra stockholm fast även lite längre bort, ända till Drottningholm osv.

Det mest roligaste var ju när vi åkte förbi en stillastående taxi där det var en man utanför som Bikke skrek skit högt åt påvägen när vi åkte, han hoppade fan till och blev ju helt skraj ;P
HAHAHHA aa det var fan kul!

Sen så typ jagade han oss eller nåt.
MINNESVÄRT!

//M

Kommentarer
Postat av: tobias mga

förarsätet skulle jag säga, eftersom det finns 2 framsäten

2008-08-17 @ 20:18:32
Postat av: M

Ajuste, hade tänkt att skriva det men glömde visst bort det =)



En fråga, vad är det för mening att rätta mig?

Det verkar som om du inte har så mycket för dig just för tillfället.

2008-08-17 @ 23:06:12
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: dre

Läser man bloggar brukar man inte ha så mycket att göra, och då kan man ta tillfället i akt och rätta någon. Men det är väl bra om du blir rättad? Så slipper du göra det misstaget igen

2008-08-18 @ 11:33:41
Postat av: M

Bloggar är till för att läsa och kommentera, dock kommentera utifrån inläggets innehåll...bloggare brukar oftast skriva fel ibland eftersom vi bara skriver ner snabbt om vad vi har i tankarna.

Det där misstaget kanske jag gör igen på bloggen men inte när man är i skolan, då koncetrerar man mer på vad man skriver.

2008-08-18 @ 13:03:24
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: dre

Ja bloggar är till för att kommentera och läsa. Han kommenterara väl vad han vill kommentera, men du behöver inte ta det så hårt. Det var nog inte ens skrivet på ett elakt sätt.

2008-08-18 @ 13:48:23
Postat av: tobias mga

är det en skriven regel om hur man ska kommentera på bloggen eller? internetet ger mig ju tillåtelse att göra nästan vadfan jag vill, det kanske är en regel du borde skriva upp i din blogg om du inte vill ha feedback. som du säger är den till för att kommentera, och det gjorde jag. ville inte påstå att du var dålig på svenska (...) bara rätta.

jag läste bloggen för jag blev ju tvingad på msn

"KOLLA BLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

:)

2008-08-18 @ 14:01:10
Postat av: M

Hur kul är det för mig att bara läsa onödiga kommentarer?

kommentera gärna något som är relaterat till det jag har skrivit, våga lite mer!

2008-08-18 @ 14:07:11
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: tobias mga

men ja vågar inte ;(

2008-08-18 @ 14:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0