Dystert...

God kväll!
Kvällen börjar inte så bra faktist..visste att det skulle vara dålig stämning efter att jag hade tränat och kommit hem eftersom min mammas man Kristian skickade sms om att dom har bråkat och det skulle vara dålig stämning när jag kommer hem..kul att veta =/



Det blev lite värre än jag hade tänkt mig, min lille syrra kom fram till mig och sa att hon har börjat packa och att vi ska tydligen flytta...ikväll!! =/
Jag fattade noll och brydde mig inte så mycket och hoppade bara in i duschen medan mamma och Kristian är i sitt rum och pratar allvar.

Mamma hade tydligen också packat en del och allt blev bara mer förvirrande..tänkte att detta inte var något speciellt eftersom det har hänt liknande förut och det börjar bli lite uttjatande...

Träningen var iaf kort, vi sprang bara 5 km och sen så orkade inte grabbarna med något mer..vi brukar köra fys och sen fotboll men eftersom hela laget var inte där och inte kaptenen heller så blev det bara hemgång som gällde.

Har iaf funderat en del nu på hur jag ska göra med mina studier, det är nog bäst att jag höjer mina betyg för att kunna ha bättre möjlighet att komma in i högskolan, då får det bli nästa år på våren.
Då blir det antingen komvux eller så får jag typ tenta av vissa ämnen..tror nog 3 ämnen borde nog gå bra.



Alltså förbättrar jag 3 ämnen från G till MVG och mitt betyg blir as bra :D
Jag får tid nu att plugga på studier, körkortet och även tid att jobba för att tjäna in lite cash ;) 


//M

Kommentarer
Postat av: saffa

du får inte gå om kurser du fått G på, du behöver ett IG för att göra om kurser.

2008-08-18 @ 23:28:48
Postat av: M

Det måste finnas nåt sätt man kan göra...har oxå hört det där men jag har oxå hört att man kan höja betygen fast det kostar typ 500 kr per ämne.

2008-08-19 @ 00:36:24
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: saffa

aha okej förlåt, jag e dum i skallen :)

tror jag vet allt men nu fick jag svar på tal

2008-08-19 @ 01:48:01
Postat av: saffa

haha hej tobbe



Nä det kostar 500kr om du fått ig, man kan tyvärr inte fixa sina G för det skulle ta platser på komvux som folk med IG behöver mer. Sverige har sina system. Du kunde bett om att få IGn istället för dina G när du gick kursen för att sedan fixa dom men det är lite sent nu.

2008-08-19 @ 13:26:19
Postat av: M

Joo jag vet, jag ska iaf kolla upp det där imorn...

2008-08-19 @ 23:38:29
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0