Imorgon gäller det!

Haallooo :D
Just  nu har jag nyss varit hos min morbror i hans nya lägenhet, riktigt fint är det här =)
Hela släkten var där eller aa mina tre morbröder, jag, mamma, kristian, min syrra och min mormor så nästan hela ;P

Vi ska faktist göra såhär typ varje söndag..umgås med släkten så att vi blir lite mer som en stor familj.

Senare idag så hade jag tänkt att träffa Naelia och sedan så vet jag inte exakt hur det blir, ska iaf vara kompisar..måste börja planera =)

Imorgon så börjar träningen igen och fullt ut!
Jag ska köra på väldigt tufft, veckan kommer typ se ut såhär:

3 innebandyträningar
4 gymträningar
3 joggingturer 1h medelfart

sen så blir det minskning på kolhydrater men inte lika mycket som förut..hårdare träning blir det istället!

//M


Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha du är så cool gubben

keep on working!

2008-08-03 @ 17:59:18
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: Mimmi

mitt sista inlägg på sanningsveckan.

kolla in den sebbe. ring mig senare också!

2008-08-03 @ 17:59:55
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: M

aa den var robust;P

2008-08-03 @ 18:28:40
Postat av: saffa

kolhydrater ger energi, och om du ska träna så där mycket lär du behöva en massa energi!



:*

2008-08-03 @ 19:13:35
Postat av: tobias mga

när jag såg att det stod om träning kunde jag bara gissa vem som skulle kommentera!!!!!

2008-08-03 @ 21:17:29
Postat av: olle

men det var ganska otippat att tobbe skulle kommentera.

2008-08-03 @ 23:34:11
Postat av: M

joo jag vet det...men jag är inte lika klen som du, jag klarar av att minska på kolhydraterna och öka träningen ;)

2008-08-04 @ 01:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0