Reach out!

Nu är det måndag och jag tror nog att många har redan börjat i skolan =O
Synd för dom! =/

Själv så är jag reserv på Mälardalens högskola, ska iaf gå på upproret och befinna mig där nästa måndag.
Varför jag gör det är ju pga att jag ska visa lite engagemang, nyfikenhet, vilja och inställning på att jag vill verkligen börja där så fort som möligt. Jag ska inspirera lärarna där och göra allt för att få lite uppmärksamhet av dom.

Jag känner för att börja på en gång, orkar ju inte bara sitta och inte göra ett skit.
Eller jag ska nu söka jobb hos arbetsförmedlingen och se vad som kan göras..tjäna lite cash men ändå samtidigt koncentrera mig på högskolan.
Nu har jag iaf tid med at få körkortet oxå.
Samt mer tid åt träning ;D

Högskolan ligger i Västerås, DÄR SKA JAG BÖRJA ;D someday! =/



Kolla bara hur underbart det ser ut ;D

Beteendevetenskap är det programmet jag ska börja i..jag ska hjälpa människor i framtiden.
Vill liksom hjälpa mest ungdomar från olika problem, känner att jag kan nå dom så bra och att jag själv har den starka egenskapen att kunna ge nytt liv till alla hjälplösa där ute.
Jag känner att jag har fått en uppgift från ovan att använda min talang för att kunna hjälpa så många som möjligt.

Jag kan även nå till vuxna, det är inte så stor skillnad på problemen faktist...det mesta som allt handlar om har med ens barndom att göra, vila saker man har blivit utsatt för och vilka konsekvenser det har blivit av allt.

Jag vill inte att någon ska vara ledsen, ensam eller känner den där djupa hatet.
Jag vill inte att någon ska falla eller inte känna något hopp.
Jag vill meddela alla att det finns fortfarande hopp om allt, innan det är försent.
Jag vill svara på alla obesvarade frågor dom ställer varje dag.
Jag vill så mycket mer och jag känner att jag måste ut på den här slags marknaden och bara hjälpa all folk som behöver en hjälpande hand.


Tålamodet är svårt att kontrollera, jag känner att många vissnar, många klarar inte av pressen längre, jag sviker alla, jag måste bara ut och göra min livsuppgift.

Jag känner för att börja på högskolan, få lärdom om allt inom beteende, psykologi, sociologi och ledarskap.
Detta är något jag verkligen brinner för.
Min uppgift är skrivet i mitt hjärta, det är bara att jag fullföljer min uppgift och gör det bästa jag kan.

Jag vill nå ut till alla och önskar verkligen att jag kunde bli riktigt hörd, svårt att bevisa allt det här på min blogg eftersom jag inte har dom besökarna som storbloggarna har.
Jag vill ge ut signaler till de hjälplösa, jag finns här och kommer alltid att göra det!
Hoppas att någon hör mig, jag gör allt för att hjälpa dig och dina problem.


Det borde vara mer som jag, känner att jag är en utdöende art, en blogg är ju jätte bra för att nå människor men varför ska man alltid nå människor genom kändisar, mode och skitsnack...varför inte nå människor för att kunna hjälpa och använda sina egenskaper genom att berätta från sina erfarenheter de har i livet och kunna skrika ut allt, nå alla andra med liknande problem och arbeta dig upp tillsammans.
Skapa en sammhållning så att alla hjälper varandra upp ifrån den stillastående ytan, klättra upp mot ett nytt steg i livet och VINN!!

//M

Kommentarer
Postat av: tobias mga

så du lägger klubbkarriären på hyllan?

2008-08-18 @ 13:57:41
Postat av: saffa

vad ger du skolan för betyg? 3+?

2008-08-18 @ 14:04:17
Postat av: M

nej det gör jag inte, det kommer jag att fortsätta med!

2008-08-18 @ 14:05:30
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: dre

3+++ = asbra

2008-08-18 @ 14:12:48
Postat av: ahmed

intresseklubben sprängs av överbelastning

2008-08-18 @ 21:18:49
Postat av: mohammed

VEM FAN BRYR SIG

2008-08-18 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0