Ångest är det perfekta ordet!!

Näää Julafton var fan inte lika kul iår, shit vad allt förändras helt plötsligt..ingenting kändes ju som jul och allt var bara helt jävla fel.
Det är ingen julstämning lr nåt, jag öppnade mina julklappar och och såg på när dom andra öppnade sina..inget mer!!
Det var bara sååå boring och allt kändes bara så onödigt hela tiden, tiden har typ gått för snabbt för att man ska inse att julen är verkligen här..jag kände bara att ingenting känns som när man var liten längre, inte alls!!

Fick ingen känsla av den där gemenskapen när hela familjen är samlad och det ska bli lite mysigt nu när det är jul men neeeej jag kände bara att jag vill ut och vill hellre ha kul med kompisar..julen börjar bli mer och mer fattig på familjekärleken tycker jag!!

Hoppas iaf att nyår blir bättre, då jävlar ska jag uppleva årets bästa nyår..har faktiskt aldrig haft så kul på nyår..kanske lite när jag var liten och hade precis upptäckt fyrverkerier ;P
men men..festa ska jag iaf göra som fan!!
Men inga planer än direkt..det känns som om ingen har något planerat än?!

MÅSTE HITTA FEST!!! =/

//M


Kommentarer
Postat av: lillsis / finicia

Lite roligt att du upptäckter allt detdär med julen nu när jag typ gjorde det för år sen och jag är snart 14 år gubben. haha =) Julen är TRÅKIG! som vilken vanlig dag som helst .. -.-

2008-12-30 @ 23:39:09
URL: http://precisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0