En mysig söndag...

En väldigt mysig söndag var det!
det började med att jag mötte Emma i solna centrum för att skaffa alla ingredienser till att baka lussebullar som var kvällens höjdpunkt!!
Ingen av oss hade inte någon aning om hur vi skulle lyckas med att baka när Emma är typ mästarkocken och har aldrig bakat lussebullar och jag som är en gammal veteran när det gäller lussebullar, jag var typ 10 år sen senast ;P

Det blev ändå ganska så lyckade fastän ganska så ''nyttiga'' bullar, vi tänkte inte på att lägga så mycket socker bara för att vi skippade sirapen som man kunde ju ha ersatt med massa socker...smarta som vi är! ;D
Det var iaf väldigt trevligt och kvällen slutade även med att vi kollade på Wallander Hemligheten =)

Pepparkakshus blir vår nästa uppdrag, något som Emma har en aning om hur man gör dom och något nytt för mig som aldrig har gjort något ;P


//M

Kommentarer
Postat av: dre

Du våldtog just det svenska språket.

2008-12-15 @ 16:40:08
Postat av: Jossis

Hahaha! Du tog orden ur munnen på mig!

2008-12-15 @ 23:22:42
URL: http://kalasjossis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0