Hells Kitchen Final Showdown!



Fyfan va bra avslut på Hells Kitchen!!
Jag som typ aldirg har sett något avsnitt tidigare utan bara lite snuttar när det väl har kommit upp på tvn då man zappade lite fram till olika kanaler, det har ju alltid vart lite intressant men när det är final, när det verkligen gäller som mest så blir det så jävla intressant.

Var ju bara tvungen att se hela, var ju så fast vid tittandet ;D
Det var så kul att inne i ett kök så kan det fan likna en vanlig match på en hektisk innebandy-final som man har upplevt tidigare, jäävlar vilken motiviation, stress, inställning, slit och mycket mer alla visade...kul att se! =)

Blev så glad när man kunde se Christina och hennes familj så lyckliga, fick nog en tår på köpet! ;D

Christina vann iaf finalen och det tyckte jag var rättvist, även om jag såg bara detta avsnitt så kände jag att hon hade det mesta för att vinna, Grattis! ;D


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0