Ready or not, here I come!

Fyyyfan va najs det var igår!!
Vi drog till Pans och vilket jävla liv det var asså..först blev man typ smekt av massa Linköping pojkar, så jag blev typ asrädd och gömde mig nånstans..gick till baren för att köpa en shot men det tog fan 30 min för att beställningen skulle komma fram så jag fick den helt kostandsfritt fast köpte en öl till :D
Medan jag stog i kön så var det en tjej som typ raggade lite halft på mig när hennes pojkvän stog bakom henne hahah fan va dålig hon var ;P

Senare in på kvällen så vart det en hel del drinkar, shottar och öl här och där..musiken var njaaa det var lite för enformigt faktiskt men annars var det alltid drag och schysst ställe!
Det blev ganska mycket dansande och så men dom borde ha lite mer Dancehall..det skulle få folk att börja gunga ;D

Kvällen var iaf lyckad och det hände en del saker som gjorde allt sååå mycket roligare..det kanske blir något nytt ställe nästa gång man drar ut, fick höra från min kompis kompis att det finns tydligen en ny klubb som heter Vanity och ligger i Gamla stan som är jävligt najs och har typ dancehall musik..kanske man ska pröva där borta!! ;D

Aja..nu är det dags för att bege sig till stan och shoppa loss alla mina pengar!!

CIAO!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0