BIIIOOOO :D

jaadu, jag ringde pappa och fick veta att han och Finicia (min lillesyrra) ska på bio, blev lite förvånad från början eftersom dom 2 brukar nästan aldrig göra nåt, kasnke därför dom gör det ;P

AJA, jag ville iaf följa med, ingen krogen ikväll inte utan jag spar mina pengar eftersom jag har inga vid tillfället så jag pallar inte låna...måste lämna tillbaks mina skulder men det är lugnt, lönen kommer snart ;D

Så det blir bio för oss tre och vi ska faktist kolla på Step up 2 the streets, SÅÅÅÅ KUUUL!! :D:D

sen så kanske det blir nån chillkväll efter eller hemmafest om det finns något att gå på ;D

Nu är det dags för mig att avsluta sista dagen på jobbet och dra vidare senare till gymmet!

CIAO!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0