LOGITECH Surroundhögtalare X-530

Jag har tänkt att köpa en ny högtalare...vad tycks? =)

Satellithögtalare med dynamiskt surroundljud för dataspel, musik och film.


Bättre klös i surroundljudet med Logitechs X-530 -högtalare. Basreflexelementet är utrustat med en dynamisk equalizer som ger maximal, bultande kraft i basen samtidigt som distorsionen minimeras. De matchande främre och bakre satellithögtalarna ger ett balanserat surroundljud. Systemet är dessutom utrustat med lättåtkomliga volym- och basvolymreglage. Uttag för hörlurar för privat lyssning. Väggmonteringsfästen för satellithögtalare ingår.

Pris: 699:-

Men min bror jobbar på Onoff i i Barkarby så det kanske blir runt 500 kr ;)

//M


Kommentarer
Postat av: saffa

det är redan en nedsatt vara så när din bror kollar p-priset så är det kanske 50kr mindre. Jag köpte själv samma märke fast bas + 2 högtalare. Priset va 400 men p-priset typ 340 så tro inte att du tjänar 200kr

2008-07-17 @ 21:03:08
Postat av: tobias

jag har exakt samma, saffa har bara 2:1 (NOOB)

walla jag tog bort momsen fick billigare än er alla walla

2008-07-19 @ 12:28:34
Postat av: tobias

ps. ta reda på om du har ett 5:1 kort eller ett 2:1 kort innan du köper.

2008-07-19 @ 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0