Svensk sommar!

Fint väder var det tidigare på dagen, jag hade tänkt och bada med några kompisar men tiden räckte inte till och gymmet blev inte heller någon alternativ när jag gjorde andra saker...
Det blev istället löpning med A-laget då regnet började smyga sig fram och OJ vad det regnade..shit asså, öööösregn föfan!!



Inte kul men vi från Duvbo IK känner inget stopp utan vi började rusa genom löparspåret och börja köra ett ganska intesivt 2.5 km löpning.
Därefter var det fotboll som gällde och det var riktigt kul :D
Solen började komma fram och alla var glada, trötta, slitna och nöjda med sin insats kan jag tro.

Jag tror nog att jag har förlorat lika mycket kalorier som jag har ätit idag under mitt träningspass.
Det vart ju en morgonpromenad efter att jag hade vaknat hos Max utan något i magen som gjorde det susen =)

Nej nu ska jag lägga på en rulle och äta lite sallad som mamma har gjort..MUMS! ;D



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0